سامسونگ گلکسی نوت 7
Spread the love
مقدمه

سال گذشته سامسونگ تمرکز خود را بر روی تولید Galaxy S6 متمرکز نمود در صورتی که نوت ۵ از نظر سود برای این کمپانی عملکرد بهتری داشت ( در اروپا عرضه نشد و تنها S6 edge+ به تنهایی وظیفه پرچمداری این شرکت عهده دار بود) . امسال فبلت فوق العاده نوت ۷، نیرومندتر از همیشه بار دیگر پای به عرصه رقابت گذاشته است.

گلکسی نوت ۷ سامسونگ بر روی قلب یک اکوسیستم چند وجهی قرار گرفته که با سه ستون تجارت، بازی و چند رسانه ای حمایت می شود.

گلکسی نوت ۷ سامسونگ سمت چپ و اس ۷ اج سمت راست

در ستون تجارت، قلم s ارتقا یافته با صفحه نمایش همواره روشن نوت ۷ جهت یادداشت برداری آسانتر همکاری می کند. اسکنر عنبیه جدید سامسونگ نیز همراه با تکنولوژی KNOX سامسونگ امنیت اطلاعات شخصی و مالی شما را بیش از همیشه فراهم می سازند.

سامسونگ قصد دارد با اسمارت فون Galaxy Note7 بر قله بازی های موبایل فرمانروایی کند. به همین دلیل دستگاه Gear VR خود را با طراحی جدید روانه بازار نموده و همچنین نوت ۷ را با قابلیت پشتیبانی از Vulkan API تجهیز کرده که تا کنون تنها برای استفاده بر روی کامپیوترهای شخصی توسعه یافته بود، نتیجه عالی این تمهیدات برای کاربر اجرای بازیهای ۲۵ دلاری با کیفیت کنسول ها را به ارمغان می آورد.

نمایش عملکرد گلکسی نوت ۷ در زیر آب

گلکسی نوت ۷ تمامی قابلیت های تولید و نمایش رسانه ای نکسوس را در اختیار کاربر قرار می دهد و یکی از اندک گوشی های هوشمند بازار است که توانایی نمایش تصاویر HDR را دارند. این ویژگی زمانی کاملتر می گردد که با تکنولوژی Gear 360 سامسونگ درهم آمیخته و تصاویر پانورامای فوق العاده با کیفیتی را از محیط پیرامون به نمایش می گذارد.

بخشهای دیگر این فبلت کهکشانی کمپانی سامسونگ نیز هرکدام نقش مهمی در موفقیت آن برعهده دارند. باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی که با دو مود جدید کاهش مصرف انرژی همراه شده و توانایی استفاده از شارژر بی سیم با ویژگی شارژ سریع را دارد، از جمله این بخشها به شمار می رود. همچنین کاربران می توانند از هدفون بی سیم Gear IconX و اسمارت واچ Gear Fit 2 همراه این فبلت بهره ببرند.

قلم S نوت ۷ در زیر آب به خوبی کار می کند و عملکرد آن تنها به محیط های خشک محدود نمی شود! بله درست متوجه شدید! گلکسی نوت ۷ گواهینامه IP68 را هم به فهرست افتخارات خود اضافه کرد و اولین نوت ضد آبیست که به بازار وارد می شود.

مشخصات گلکسی نوت ۷ سامسونگ
شکل ظاهری:
قاب فلزی با طراحی دو رنگ
مقاوت بدنه:
گواهینامه IP68 ( ضد آب و مقاوت در برابر نفوذ آب تا عمق ۱ متر)، عملکرد قلم s در زیر آب
صفحه نمایش:
نمایشگر منحنی ۵٫۷ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن QHD ، ویژگی Edge ، لایه محافظ گوریلاگلاس ۵
قلم s:
قابل استفاده بر روی نمایشگر همواره روشن فبلت، دارای ۴۰۹۶ سطح فشار، دارای مقاومت بالا بطوریکه با ایجاد فشار به سادگی نمی شکند.
سخت افزار:
چیپست اسنپدارگون ۸۲۰ یا اگزینوس ۸۸۹۰، ۴ گیگابایت رم، مدل اولیه دارای ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل افزایش از طریق microSD
سیستم عامل:
اندروید نسخه ۶٫۰ یا Marshmallow
امنیت:
اسکنر عنبیه، اسکنر اثر انگشت
دوربین:
۱۲ مگاپیکسلی و dual-pixel ، قابلیت تصویر برداری با کیفیت ۲۱۶۰p
اتصال:
USB از نوع C با ویژگی پشتیبانی از On-The-Go، قابلیت NFC سامسونگ
باتری:
 ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، بهینه سازی مصرف انرژی جدید، قابلیت شارژ سریع
زمان عرضه:
قابل پیش سفارش در ۳ آگوست، شروع عرضه در ۱۹ آگوست

محققین شرکت سامسونگ نشان دادند که گلکسی نوت ۷ در مقایسه با S7 تا ۵۰ درصد از بهره وری و نرم افزارهای بیشتری برخوردار است. بایستی دید آیا این فبلت جدید سامسونگ موفقیتهای جادویی مدلهای پیش از خود را تکرار می کند.

2-سخت افزار،ارتباطات و باتری صفحه بعد
منبع: www.gsmarena.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *