گوشی موبایل هواوی میت 8
Spread the love

همانطور که انتظار می رفت کمپانی چینی هواوی اسمارت فون میت ۸ که خود آن را پرچمدار فوق پیشرفته می خواند، را رسما معرفی نمود. محصول جدید هواوی از پردازنده ۸ هسته ای Kirin 950 SoC این کمپانی که اخیرا رونمایی شده، همراه با چیپ گرافیکی Mali T880MP4 و صفحه نمایش ۶ اینچی از نوع FHD IPS بهره می برد.

پردازنده Kirin 950 SoC شامل چهار هسته قدرتمند Cortex-A72 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز در کنار چهارهسته Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز می باشد که در انجام امور عادی با گوشی مانند خواندن پیامک یا مشاهده تصاویر و متنها، میزان استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری را کاهش می دهد.
همچنین یک کمک پردازنده بسیار کم مصرف i5 نیز در کنار چیپ اصلی، همواره فعال بوده و وظایفی همچون کنترل سنسورهای گوشی، پخش MP3 و پردازش صدا را برعهده دارد.

طراحی بدنه Mate 8 از جنس آلومینیوم و شیشه در انواع رنگهای طلایی، خاکستری، نقره ای و قهوه ای جلوه خاص و بسیار مدرنی به آن بخشیده که همراه با اسکنر اثر انگشت در ناحیه پشتی تکمیل می گردد. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX298 سونی و دوربین ۸ مگاپیکسلی در بخش بالایی صفحه نمایش عکاسی و فیلمبرداری با کیفیت بسیار بالا را فراهم می سازند.

انرژی مورد نیاز دستگاه از طریق باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. این اسمارت فون جدید در انواع ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و همینطور ۴ GB رم همراه با ۶۴ و ۱۲۸ GB حافظه داخلی با قیمت های ۴۸۰ ، ۵۹۰ و ۷۰۰ دلاری عرضه می گردد.

نسل جدید سیستم عامل EMUI 4.0 شرکت هواوی که بر اساس نسخه ۶٫۰ اندروید یا Marshmallow توسعه یافته و با انواع نرم افزارهای کاربردی مانند کنترل های صدا، فایروال ذخیره انرژی و ای ریکاوری کامل شده، بخش سافت ویر این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

اسمارت فون هواوی هم اکنون در کشور چین در اختیار علاقمندان قرار گرفته ولی در دیگر کشورها پس از رونمایی آن در نمایشگاه CES سال آینده میلادی یعنی ژانویه ۲۰۱۶ ارائه می گردد.

منبع: gsmarena.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *