کنسول بازی جدید ماکروسافت Xbox One S
Spread the love

اولین کنسول بازی با کیفیت ۴K و کوچکترین نسخه S از ایکس باکس وان مایکروسافت به زودی در دوم آگوست سال جاری در دسترس بازی خورهای ۲۵ کشور جهان قرار خواهد گرفت.

بر طبق گفته مت لپسن مدیر بخش بازاریابی ایکس باکس که در روز دوشنبه در وبلاگ شخصی خود عنوان کرده بود،  Xbox One S با سه ظرفیت هارددیسک متفاوت ۵۰۰GB ، ۱TB و ۲ ترابایتی با قیمتهای ۲۹۹ ، ۳۴۹ و ۳۹۹ دلار ارائه می گردد.

هر سه دسته از این محصول هم اکنون در فروشگاه آمازون و گیم اسپات پیش فروش می گردد و هرکسی نسخه ۲ ترابایت آن را از هم اکنون پیش خرید کند می تواند در روز دوم آگوست آن را دریافت نماید همچنین افرادی که به فروشگاه های گیم اسپات یا مایکروسافت دسترسی دارند می توانند در روز ۲ آگوست مستقیما محصول مورد نظر خود را خرید نمایند اما بایستی به این نکته نیز توجه کنند که بر طبق ادعای لپسن تعداد کالاهای موجود هم اکنون محدود بوده و تقاضای مشتریان زیاد است.

 

مایکروسافت جهت افزایش میزان فروش و تشویق خریداران از روش های گوناگونی بهره گرفته که از جمله آنها می توان به کاهش قیمت، بازیهای مجانی و ورژن رایگان کینکت اشاره نمود اما تغییر مهم دیگری را هم می توان در کنسول جدید ماکروساف مشاهده کرد و آنهم در کنار اندازه کوچک دستگاه بهره گیری آن از فناوری ۴K Ultra HD بلوری می باشد که امکان مبارزه بازیکنان را در بازیهای هیجان انگیز با کیفیت ۴K و یا بازیهای بلوری را فراهم می سازد.

تکنولوژی ۴K یعنی پخش تصاویر با رزولوشن ۳۸۲۰×۲۱۶۰ پیکسل در تلویزیونهایی که این وضوح تصویر را پشتیبانی می کنند، بدین ترتیب رنگها به صورت برجسته تر و نقاط تاریک تصویر نیز سیاه تر دیده می شوند و این امر در هنگام نمایش فیلمها باعث ایجاد تصاویری طبیعی تر در اندازه ای بزرگتر می گردند به همین ترتیب تصاویر بازیهای ویدئویی نیز مقیاس بزرگتری پیدا کرده و زیباتر به نظر می رسند با این حال برای مشاهده چنین کیفیتی نیاز به تهیه تلویزیون جدیدی با قابلیت پخش ۴K خواهید داشت.

آن دسته از کاربران که هم اکنون نیز تلویزیون ۴K در دسترس دارند ممکن است به دنبال تهیه دستگاه پخش بلوری جهت نمایش فیلم با کیفیت اولترا اچ دی باشند که در اینصورت این کنسول بازی برای آنها گزینه بسیار خوبیست زیرا در کنار این قابلیت می توانند از بازیهای ویدئویی ۴K نیز لذت ببرند.

عرضه این محصول بطور همزمان در برخی از کشورها ازقبیل فرانسه، آلمان، بلژیک، کانادا، نروژ و استرالیا آغاز و نقاط دیگر جهان نیز در ادامه سال جاری میلادی شاهد حضور آن در بازار خود خواهند بود.

منبع: CNET

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *