nokia 2
Spread the love

همانطور که انتظار می رفت HMD اسمارت فون سطح پایین  Nokia 2 را همراه با صفحه نمایش ۵ اینچی HD و هوش قدرت گرفته از پردازنده اسنپ دراگون ۲۱۲ SoC شرکت کوالکوم بطور رسمی معرفی نمود.  از امکانات دیگر این هندست می توان به دو دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی و ۵ مگاپیکسلی سلفی اشاره کرد. باتری حجیم ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی که برای این اندروید فون در نظر گرفته شده با توجه به نمایشگر ۵ اینچی و چیپست ساده آن طول عمر بالایی را ارائه می دهد که مدت زمان آن را HMD بطور رسمی تا دو روز اعلام نموده آنهم زمانی که شما از دستگاه تا حداکثر ۵ ساعت در شبانه روز استفاده نمایید.

۱ گیگابایت حافظه موقت در کنار ۸ گیگابایت حافظه داخلی فضای ذخیره سازی نوکیا ۲ را تشکیل می دهند که البته امکان افزایش آن توسط اسلات توسعه microSD وجود دارد. همچنین این دستگاه نسخه ۷ سیستم عامل اندروید با نام نوقا را اجرا می کند و به زودی آپدیت اوریو نیز برای آن عرضه می گردد و اما از نظر رنگ آمیزی بدنه، نوکیا ۲ در رنگهای سفید، سیاه و مسی در اختیار کاربران خواهد بود.

 

گوشی Nokia2 قابلیت google assistant را به همراه خواهد آورد که به گفته کمپانی فنلاندی اولین نمونه از اسمارت فونهای ارزان قیمت دارای این ویژگی خواهد بود که نیمه ماه نوامبر با برچسب۹۹ یورو روانه بازار مصرف خواهد شد.

 

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *